Sunday, January 18, 2009

Balik Kampong

Saya balik ke Kg telekong pada Jumaat 16hb Jan 2009. Sebenarnya saya balik sebab ada tugas resmi di USM Kubang Kerian pada hari Sabtu 17hb Jan 2009 (interview calon pelajar baru untuk kemasukan 2009/2010 ke USM - ada jenis kemasukkan yang kena interview). Di Kg, saya jumpa saing-saing lama seperti Che Hassan Pak Chu Mahmood, Fatah Paksu Hassan, Seli Sinar, Rahim Pak Mejah dan ramai lagi. Tempat tumpuan di Kg Telekong sekarang ni ialah kedai Kak Yah (tepi sungai dekat gertak nak gi dlm Kg - dekat rumah mulah Hj Mat). Seronok juga jumpa saing-saing se kampong, borak-borak dan tanya khabar. Saya harap ada antara anak-anak Kg Telekong yang terbaca blog saya ni, boleh join sekali untuk tukar-tukar fikiran dan pengalaman.

1 comment:

  1. Salam..
    saya nak tanya...
    Agak2 apa saje soalan untuk interview dekat usm...
    Sebab saya nak interview bulan mei esok..untuk international student undergraduate...
    Mohon bantuan na...
    thanks before... :)

    ReplyDelete